صور عارية وزيجات عرفية.. تفاصيل مثيرة في هتك عرض فتاة على يد 3 أشخاص بمصر القديمة

 صورة لايف

تفاصيل مثيرة  وردت في أقوال “ندى.ع” ضحية اعتداء 3 أشخاص أجبروها على ممارسة العلاقة المحرمة وتصويرها عارية في منطقة مصر القديمة بالقاهرة.
وكشفت تحقيقات النيابة العامة، أقوال ندى، حيث أكدت في التحقيقات أنها تبلع من العمر 17 عاما، وتعمل عاملة في جمع القمامة ومقيمة في منطقة عين الصيرة بمصر القديمة.
وشرحت في التحقيقات تفاصيل خطفها والاعتداء عليها من قبل 3 أشخاص، قائلة “اللي حصل إني أنا تركت بيت أهلي ونزلت الشارع واتعرفت على واحد اسمه "سعد.م” واتجوزنا عرفي وعشت معاه في البيت وبعد كدة حملت منه، وبعدها جوزي اتحبس قبل ما أولد بشهرين وبعدها ولدت وعشت مع أمه فترة بس مسجلتش بنتي عشان ورقتين الجواز العرفي ضاعوا مني وبعد كده اتخانقت مع حماتي وتركت البيت، وكارما بنتي فضلت معاها وعشت في الشارع فترة فى منطقة "منيل الروضة".
وتابعت في أقوالها أمام النيابة العامة، “بعدها تعرفت على واحد اسمه "محمد ع” وشهرته "محمد خرابة" واتجوزته عرفي بعد ما خليت سعد جوزي يطلقني في التليفون، وكنت بعيش في الشارع بمنطقة منيل الروضة".
وأضافت في التحقيقات، “أثناء نومي في الشارع، قام 3 أشخاص بخطفي وهتكوا عرضي وصوروني عارية، وهددوني بفضح أمري في حالة التحدث عما حدث”.
الاعتراف بالواقعة
واتهمت “ندى” أمام النيابة العامة، “محمد. ر” و"هيثم. ر" و"حسن. ر" بخطفها وهتك عرضها وتصويرها عارية، وبسؤالهم بعد ضبطهم وإحضارهم؛ اعترف المتهمون أمام النيابة بارتكاب الواقعة.