لامست أماكن حساسة بجسد تلميذات أولى ابتدائي.. اعترافات مثيرة لمعلم مدرسة أحمد زويل المتهم بالتحرش

 صورة لايف

اعترافات مثيرة أدلى بها المدرس المتهم بالتحرش بمجموعة من التلميذات في المرحلة الابتدائية، عن طريق ملامسة أجزاء من أجسادهن داخل مدرسة أحمد زويل بمنطقة العمرانية.
أقوال المدرس المتهم بالتحرش بمجموعة من التلميذات
وجاءت أقواله كالتالي: أنا إسمي محمد. ش. م. س، أعمل مدرس لغة عربية بمدرسة أحمد زويل، اللي حصل إن أنا أتعينت في مدرسة أحمد زويل الأسبوع اللي فات وبدرس فيها مادة اللغة العربية لسنة أولى ابتدائي وأنا بشرح للطلبة في الفصل كنت بلامس أماكن حساسة بأجسادهن من تاني يوم اشتغلت فيه 25 سبتمبر 2024 وفيه بنت راحت اشتكت لأمها وأمها جت لمدير المدرسة وقالتله على اللي حصل وفي نفس اليوم مدير المدرسة جابني ومشاني من المدرسة، ولما رجعت من صلاة العشاء في نفس اليوم، قابلني أربعة أشخاص قالولي إن هما من القسم وقالولي تعالي معانا علشان رئيس المباحث عايزك روحت معاهم القسم عملولي محضر وجيت على هنا هو ده كل اللي حصل.
وكانت تعرضت مجموعة من الطالبات في المرحلة الابتدائية، للتحرش من مدرس يدعى محمد. ش، مدرس بالحصة لـ مادة اللغة العربية والدين والقيم، داخل مدرسة أحمد زويل بالعمرانية.
وتلقى قسم شرطة العمرانية، بلاغًا من والدة تلميذة في الفصل الأول الابتدائي يفيد تعرضها للتحرش من مدرس لغة عربية ودين وقيم، داخل مدرسة أحمد زويل بالعمرانية، وأكدت والدة الطفلة التي حررت المحضر أن التقرير الطبي أثبت أن الطفلة تعاني من صدمة نفسية من الموقف الذي تعرضت له من المدرس.